№ 3 қалалық емхананың Пациентті қолдау және ішкі аудит қызметі 2013 жылы "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 58-бабына сәйкес бас дәрігердің бұйрығымен құрылды, ол медициналық қызметтердің сапасын басқару жөніндегі қызметті жүзеге асыратын емхананың құрылымдық бөлімшесі болып табылады.
Мақсаты:
Пациенттің қажетті көлемде уақтылы, сапалы және қауіпсіз медициналық көмек алу құқығын қамтамасыз ету.
"Мұнда және қазір" қағидаты бойынша пациенттердің шағымдарын жедел шешуді қамтамасыз ету.
Міндеті: емхананың медициналық көмектің сапасын басқару жөніндегі құрылымдық бөлімшелерінің қызметін үйлестіру.
Функциялар:
- жеке процестер мен рәсімдерді бағалау, Денсаулық сақтау саласындағы стандарттарды енгізу, ішкі индикаторларды қолдану бойынша бөлімшелер қызметінің тиімділігін талдау;
- ауруханаішілік комиссиялардың қызметін талдау;
- тиісті басқару шешімдерін қабылдау үшін емхана басшылығына талдау нәтижесінде анықталған проблемалар туралы ақпарат беру;
- медициналық қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету мәселелері бойынша персоналға оқыту және әдістемелік көмек көрсету;
- Қызметкерлердің пікірлерін зерделеу және пациенттердің сапасын жақсарту және қауіпсіздігін қамтамасыз ету шаралары туралы қызметкерлерді хабардар ету;
- медициналық көмек көрсету тәртібін бұзу фактілерін анықтау;
- сауалнама арқылы пациенттердің медициналық қызметтердің деңгейі мен сапасына қанағаттану дәрежесін зерделей отырып, пациенттердің проблемаларын (шағымдарын) күнтізбелік бес күннен аспайтын мерзімде пайда болуына қарай сол жерде шешу;
- азаматтардың тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін алуын қамтамасыз ету қағидаларының сақталуын бақылау.
Құрметті пациенттер!
ЕГЕР СІЗ:
- медициналық көмек көрсету сапасына наразы болып қалды;
- медициналық персоналдың дөрекі көзқарасына тап болды;
- тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне тап болды;
- сондай-ақ, егер сіз медициналық көмек көрсетудің тәртібі мен сапасына байланысты басқа да проблемалық мәселелерге тап болсаңыз, сіз Пациентті қолдау және ішкі аудит қызметіне жүгінуге құқылысыз.
Егер сізде қызмет көрсету сапасына, шағымдарға немесе ұсыныстарға байланысты сұрақтар туындаса, сіз кез келген жұмыс уақытында 09.00-ден 18.00-ге дейін (түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін) Пациентті қолдау және ішкі аудит қызметіне №303 кабинетке (Қазыбек би көшесі, 115) жүгіне аласыз. Қызмет мамандары сізді тыңдауға, қажетті көмек көрсетуге және сіздің өтінішіңіз бойынша шаралар қабылдауға дайын.
Қызметке келесі телефондар арқылы хабарласуға болады:
+7 700 390 1533
+7 700 390 1516
Сіздің өтініштеріңізді біз Сізге ыңғайлы кез келген нысанда қабылдауға дайынбыз:
- Азаматтардың өтініштеріне арналған жәшіктер арқылы бірінші қабатта тіркеу орнының жанында орналасқан;
- Корреспонденттік пошта арқылы: Алматы қ., Розыбакиев к-сі, 74;
- Емхананың сайты арқылы: http://gorp3.kz/;
- Емхананың бас дәрігерінің блог платформасы арқылы;
- Электрондық пошта: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. .
Объективтілік пен ашықтық қағидаттарын сақтау мақсатында Сіздің өтінішіңіз комиссиялық және сіздің қалауыңыз бойынша сіздің қатысуыңызда қаралатын болады. Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі Сіздің өтінішіңізді қарайды және белгіленген мерзімде жауап береді.
Сондай-ақ, сіз күн сайын сағат 9.00-ден 21.00-ге дейін 1414 нөмірі бойынша консультациялық көмек ала аласыз, сондай-ақ өтініш бере аласыз немесе медициналық көмектің сапасына шағым қалдыра аласыз.